My package to him.
My package to him.
My package to him.
His package to me.
This is the feedback from him to me:
?Perfect trader. Quick delivery and honest guy. Highly recommended. Thanks a lot for the great cans. Cheers.?
From the pictures.
I sent the parcel to him by airmail with a safe package but he sent to me by sea with unsafe package.
OK,that our commitment we don't talk about how to send it(by airmail or by sea).
But in commonsense, collector should know that if you sent by sea you must make a very strong package.
Then it's his responsibility to ?replace new cans for me? and when he known he also said that.
This e-mail I?ve got on Saturday, September 20, 2008 3:15:43 PM
?hi,
it really angers me how our local postal delivery service gets so bad. !
I sometimes do have feedback 2-4 cans get dented etc...but the first time i see
cans crushed as you've received.
I feel so bad and angry as well.
I'll send to you the world cup ,olympics and ramadan cans.
In more secure packaging as well, not to worry.
Regards,
IvanLau?
I tried to email him many times, my last email on Friday, January 02, 2009 9:42:29 PM
but till now no reply.
He is:
IVAN LAU CHEE HOE
No.249, JALAN AROWANA 9,
TAMAN AROWANA IMPIAN,
70300 SEREMBAN,
NEGERI SEMBILAN,
MALAYSIA
E-mail : (greyspy96@gmail.com) MAYBE HE DIED. ปล. ในเว็บโค้กไทย ก็มีเรื่องทำนองนี้เกิดกับผมเช่นกันครับ
ทุกวันนี้ผมก็รอความรับผิดชอบจาก
เขาเหล่านั้น(แสดงว่ามีมากกว่า 1 กรณี)อยู่ครับ รอมาหลายเดือนแล้วครับ ขี้เกียจ PM ทวงแล้วครับ PM หลายรอบแล้วครับ โตๆกันแล้ว ไม่ต้องพูดกันมาก...เบื่อครับ
แต่บางคนก็ดีแสนดีครับ ขอยกตัวอย่างเช่น
คุณต่อท่าแพ
ส่งกระป๋องมา ผมบอกว่าบุบเสียหายจากการขนส่ง 2 กป.
โดยผมยังไม่ส่งรูปไปให้ดูเลยครับว่าบุบยังไง เขาก็บอกทันทีว่าจะส่งมาให้ใหม่ ผมบอกไปอีกว่าจะให้ผมส่งอันที่บุบเสียหายกลับคืนไปให้ไหม เขาก็บอกว่าไม่ต้อง ถ้าไม่อยากเก็บไว้ดูเล่นก็เหยียบให้บี้ไปได้เลย
ขออภัยครับ ถ้าหากอ่านแล้วทำให้ใครไม่สบายใจ